Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
www.tea-shop.sk
Práve čítate všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) spoločnosti Palosanto s.r.o., IČO: 293 68 014, so sídlom Bělohorská 4086/95, Židenice, 636 00 Brno, Česká Republika zapísanej v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne pod spisovou značkou C 75946 („my“). Tieto Podmienky upravujú vzťahy medzi nami ako predávajúcimi a vami ako kupujúcimi na našom e-shope, ktorý nájdete na webových stránkach www.tea-shop.sk („e-shop“).
Odporúčame, aby ste si Podmienky prečítali celé. Ak sa vám do toho z nejakého dôvodu nechce, pripravili sme pre vás zhrnutie tých najdôležitejších bodov.
- Našich zákazníkov si vážime a snažíme sa vždy dosiahnuť riešenie, s ktorým budete spokojní vy aj my.
- Vložením tovaru do košíka spolu s vyplnením požadovaných údajov a potvrdením objednávky s nami uzatvárate kúpnu zmluvu.
- Ak sa pomýlite a objednáte si niečo omylom, až do expedície objednávky môžete nákup bezplatne a bez obáv upraviť alebo zrušiť. Stačí nám poslať e-mail alebo zavolať.
- Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí a nikomu ich bez vášho súhlasu neposkytneme.
Pri niektorom tovare máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od jeho doručenia. V prípade, že si nákup rozmyslíte (tzn. tovar ste nepoužili a chcete ho vrátiť), môžete po prevzatí zásielky bez obáv do 14 dní odstúpiť od zmluvy a tovar nám vrátiť. Dôvod vrátenia uvádzať nemusíte, ale ak nám ho uvediete, budeme radi a pomôže nám to pri zlepšovaní našich služieb. Celú sumu aj s poštovným vám vrátime na účet čo možno najskôr. Tovar musí byť nepoužitý. Ak si prajete využiť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, pošlite nám formulár o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete v prílohe týchto Podmienok, a tovar prineste osobne alebo pošlite poštou na našu adresu Nováčkova 418/11, Husovice 614 00 Brno
- Pri tovare s návodom na použitie si ho prosím pozorne prečítajte.
- Robíme maximum pre to, aby bola reklamácia vybavená spravodlivo a čo najrýchlejšie. Ak je to možné, snažíme sa ju vybaviť kladne. Podrobnosti k reklamáciám nájdete nižšie.
- Pri preberaní balíčka od prepravcu si radšej skontrolujte, či nie je obal poškodený. Nestáva sa to často, ale istota je istota.
- Ak máte akýkoľvek problém či otázku, napíšte nám e-mail na info@tea-shop.sk alebo zavolajte na +420 737 676 227 . Sme tu pre vás a radi vám s čímkoľvek pomôžeme.
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1. Cieľom týchto Podmienok je vysvetliť vám, aké máme vzájomné práva a povinnosti vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy uzatváranej medzi nami prostredníctvom e-shopu („Zmluva“) a informovať vás o nich. Okrem týchto podmienok sa v našom vzťahu riadime českými zákonmi, najmä zákonom č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v platnom znení a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení. Ustanovenia Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Ustanovenia odchylné od Podmienok je možné dohodnúť vo vlastnej Zmluve. Všetko, čo si odchyľne dohodneme v Zmluve, má pred Podmienkami prednosť. Odchylné dojednania v Zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto Podmienok. Tieto Podmienky sú v českom jazyku a v českom jazyku sa uzatvára aj Zmluva medzi nami. Ak vzťah založený Zmluvou (vrátane Podmienok) obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, je dohodnuté, že taký vzťah sa riadi českým právom.
1.2. Znenie Podmienok môžeme meniť alebo dopĺňať. Takou zmenou nebudú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok. Jednoducho povedané, zmena Podmienok nebude mať vplyv na už uskutočnené nákupy.
1.3. Môžete nás vždy kontaktovať pomocou týchto údajov:
E-mail: info@tea-shop.sk
Telefón: +420 737 676 227
2. ZÁKAZNÍCKY ÚČET
2.1. Na e-shope si môžete zriadiť zákaznícky účet, ktorý poskytuje rôzne výhody, ako je prehľad objednávok tovaru, zákaznícke zľavy a ďalšie. Zo svojho zákazníckeho účtu môžete objednávať tovar, nakupovať však môžete aj bez registrácie účtu.
2.2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru ste povinní uvádzať správne a pravdivé údaje. V prípade akejkoľvek ich zmeny ste tiež povinní ich v zákazníckom účte aktualizovať. Údaje poskytnuté v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považujeme za správne.
2.3. Zákaznícky účet je zabezpečený používateľským menom a heslom. Pokiaľ ide o tieto informácie potrebné na prístup do zákazníckeho účtu, ste povinní zachovávať mlčanlivosť a mali by ste ich chrániť pred zneužitím. Nenesieme zodpovednosť za akékoľvek zneužitie zákazníckeho účtu tretími stranami.
2.4. Zákaznícky účet je iba váš a nie ste oprávnení umožniť jeho použitie tretím osobám.
2.5. V prípade, že zistíte, že by mohlo dôjsť k odcudzeniu informácií potrebných na prístup do vášho zákazníckeho účtu alebo k jeho zneužitiu, bezodkladne nás o tom informujte, my potom po dohode s vami môžeme zákaznícky účet zablokovať.
2.6. Vezmite prosím na vedomie, že váš zákaznícky účet môžeme zrušiť, najmä ak ho dlhší čas nepoužívate (min. 12 mesiacov) alebo ak porušíte svoje povinnosti zo Zmluvy alebo Podmienok. Často sa to však nestáva a pred zmazaním účtu vám dáme vopred vedieť.
2.7. Berte prosím na vedomie, že zákaznícky účet ani e-shop nemusia byť k dispozícii nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu nášho hardvéru a softvéru alebo nevyhnutnú údržbu takého vybavenia tretích strán. Zvyčajne sa však snažíme vykonávať takú údržbu mimo štandardnej dennej doby.
3. AKO PREBIEHA OBJEDNÁVKA TOVARU?
3.1. Všetka prezentácia tovaru umiestnená na e-shope má informatívny charakter a nie sme povinní ohľadom takého tovaru uzavrieť Zmluvu.
3.2. Objednávku tovaru môžete vykonať nasledovne:
- prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu po predchádzajúcej registrácii na e-shope;
- vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
3.3. Pri vyplňovaní objednávky si vyberiete tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby kúpnej ceny a spôsob doručenia tovaru k vám.
3.4. Pred záväzným odoslaním objednávky môžete ľubovoľne kontrolovať a prípadne meniť akékoľvek údaje. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“. Údaje uvedené v objednávke považujeme za správne. Je nevyhnutné, aby ste pred odoslaním objednávky vyplnili všetky svoje údaje a potvrdili, že ste sa oboznámili s týmito Podmienkami a súhlasíte s nimi.
3.5. Odoslaním objednávky s nami uzatvárate Zmluvu za podmienok uvedených v objednávke, týchto Podmienkach a Zmluve. Všetky objednávky podané prostredníctvom nášho e-shopu sú záväzné. Uzavretím Zmluvy sa my aj Vy zaväzujeme riadiť týmito Podmienkami.
3.6. Objednávku vám potvrdíme elektronicky e-mailom. Ak by sme náhodou tovar nemali aktuálne na sklade, čo sa zvyčajne nestáva, budeme vás o tom ihneď informovať a zároveň vás oboznámime s približnou dodacou lehotou, prípadne vám ponúkneme náhradné produkty v podobnej kvalite a cenovej hladine. Môžete sa rozhodnúť, či chcete zaslať objednávku splnenú iba čiastočne, počkať na aktuálne nedostupný tovar alebo objednávku zrušiť (bude nás to mrzieť, ale pochopíme to). V prípade zrušenia objednávky z dôvodu nedostupnosti tovaru vám vrátime peniaze čo najskôr.
3.7. Pri uzatváraní Zmluvy súhlasíte s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku. Musíme vás poučiť o tom, že náklady vzniknuté pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (najmä internetové pripojenie či náklady na telefonické hovory) si hradíte sami, pričom sa tieto náklady nijako nelíšia od štandardnej sadzby.
3.8. Pre prípad, že by došlo k zjavne technickej chybe na našej strane pri uvedení ceny tovaru na e-shope alebo v priebehu objednávky, nie sme povinní vám taký tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu dodať. O chybe vás bez zbytočného odkladu samozrejme informujeme a zašleme vám e-mailom zmenenú ponuku. Tá sa považuje za nový návrh Zmluvy, Zmluva je potom v takom prípade uzatvorená až vaším potvrdením, že s novou cenou súhlasíte.
4. AKO NÁM ZA TOVAR MÔŽETE ZAPLATIŤ?
4.1. Všetky ceny tovaru a prepravy sú vrátane DPH a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny sú platné v deň objednávky tovaru.
4.2. Ak na e-shope prebieha akákoľvek akciová ponuka, platí do vypredania zásob alebo po dobu určenú nami. Ak nie je stanovené inak, prípadné zľavy z ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať.
4.3. Tovar je možné zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
- Dobierkou: objednaný tovar vám zašleme Českou poštou, na Zásielkovňu, Zásielkovňou na adresu (SK pošta) alebo PPL a pri prevzatí cenu uhradíte v hotovosti.
- Platbou prevodom na účet: po potvrdení objednávky vám oznámime údaje potrebné na bankový prevod. Po pripísaní sumy na náš účet vám tovar zašleme.
- Platobnou kartou online: vopred cez platobnú bránu GOPAY.
- Prostredníctvom služieb Apple Pay a Google Pay.
- Platbou darčekovým poukazom: poukaz obsahuje unikátny zľavový kód, ktorý uvediete pri objednávke.
4.4. Berte prosím na vedomie, že darčekové poukazy sú nedeliteľné, to znamená, že celá hodnota uvedená na poukaze musí byť využitá v jednej objednávke. Darčekové poukazy tiež nie je možné sčítavať a v jednej objednávke je možné uplatniť iba jeden zľavový kód. Tiež majú darčekové poukazy obmedzenú platnosť, ktorá je vždy uvedená pri konkrétnom darčekovom poukaze.
4.5. Po uhradení ceny tovaru vám vystavíme daňový doklad – faktúru, ktorú vám zašleme v elektronickej podobe e-mailom.
4.6. Podľa zákona o evidencii tržieb sme povinní vám vystaviť účtenku. Zároveň sme povinní zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.
5. AKO A KEDY VÁM TOVAR DORUČÍME?
5.1. Tovar, pri ktorom je uvedené „skladom“, máme k dispozícii a odosielame ho čo možno najskôr. V prípade, že si dodávka výnimočne vyžiada dlhšie obdobie, vás o termíne dodania bezodkladne informujeme.
5.2. V prípade, že tovar momentálne na sklade nemáme, vás o tom taktiež neodkladne informujeme a zároveň vás oboznámime s približnou dodacou lehotou. V takom prípade máte právo svoju objednávku zrušiť a odstúpiť od zmluvy.
5.3. Objednaný tovar vám zašleme prostredníctvom našich prepravných služieb (špedičné služby PPL, GLS, Zásielkovňa)
5.4. Poštovné a balné je účtované podľa aktuálneho sadzobníka, ktorý sa vám vždy zobrazí v rámci objednávkového procesu.
6. AKO FUNGUJE PREPRAVA A DODANIE TOVARU?
6.1. Tovar vám dodáme na miesto určené v objednávke. Vy ste potom povinní tento tovar pri dodaní prevziať. V prípade, že tovar neprevezmete, budeme to považovať za odstúpenie od zmluvy a v takom prípade máme právo požadovať náhradu nákladov s tým spojených.
6.2. Po expedovaní každej zásielky posielame informačný e-mail (ak bol správne zadaný pri objednávke) a informačnú SMS (ak bolo číslo uvedené pri objednávke), kde je uvedené číslo zásielky a odhadovaný termín doručenia.
6.3. V prípade, že je tovar z dôvodov na vašej strane nutné doručovať opakovane či iným spôsobom než uvedeným v objednávke, ste povinní uhradiť náklady spojené s opakovaným doručením tovaru alebo s iným spôsobom doručenia.
6.4. Pri prevzatí tovaru si pre istotu starostlivo skontrolujte neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek vád to ihneď oznámte prepravcovi. V prípade, že bude obal tovaru porušený, nemusíte zásielku od prepravcu prevziať.
6.5. Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate zaplatením celej kúpnej ceny (vrátane nákladov na dodanie), najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodné zničenie, poškodenie či stratu tovaru na vás prechádza okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, keď ste boli povinní tovar prevziať, ale v rozpore so Zmluvou ste tak neurobili.
7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
7.1. S vašimi osobnými údajmi nakladáme v súlade s právnymi predpismi a chránime ich ako oko v hlave. Všetky informácie, ktoré nám oznámite, sú dôverné a budeme s nimi tak zaobchádzať.
7.2. Ako je to s ochranou osobných údajov nájdete v osobitnom dokumente TU.
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A VRÁTENIE TOVARU
8.1. Tento článok obchodných podmienok sa vzťahuje iba na spotrebiteľov, teda na tých, ktorí s nami uzatvárajú Zmluvu mimo rámca svojej obchodnej činnosti. Jednoducho povedané, ak u nás nakupujete „na IČO“, právo na odstúpenie od Zmluvy do 14 dní bez uvedenia dôvodu nemáte.
8.2. Ako spotrebiteľ máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, a to bez uvedenia dôvodu. Vrátený tovar musí byť nepoužitý a nepoškodený. Tovar musí byť možné aj po odstúpení ďalej distribuovať. V prípade odstúpenia od Zmluvy máte povinnosť vrátiť aj akékoľvek prípadné darčeky, ktoré ste k objednávke obdržali.
8.3. Vezmite prosím na vedomie, že nemôžete okrem iného odstúpiť od Zmluvy, ak ste si zakúpili tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze. Odstúpiť od Zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru tiež nemôžete, ak ste si zakúpili v zapečatenom obale, ktorý ste z takého obalu vybrali, a tovar nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť (napríklad yerba maté v originálnych obaloch). Ďalej tiež nie je možné odstúpiť od Zmluvy, ak bol tovar upravený podľa vášho želania alebo pre vašu osobu (napríklad personalizované darčekové balíčky), alebo ak išlo o tovar, ktorý bol po dodaní zmiešaný s iným tovarom.
8.4. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností osobitne uvádzame, že väčšina nášho tovaru sú potraviny, ktorých uchovávanie má svoje špecifické pravidlá a tým, že obal otvoríte, môže dôjsť ku kontaminácii potraviny, a preto nemôžete odstúpiť od Zmluvy.
8.5. Na odstúpenie od Zmluvy môžete využiť vzorový formulár, ktorý nájdete ako prílohu týchto Podmienok.
8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy sa Zmluva od začiatku ruší. To znamená, že vy nám vrátite tovar a my vám vrátime zaplatenú kúpnu cenu vrátane najnižšieho poštovného, ktoré ponúkame. Tovar nám musíte odoslať do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám hradíte vy.
8.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy vám vrátime kúpnu cenu rovnakým spôsobom, akým sme ju od vás pôvodne prijali. Môžeme sa však dohodnúť aj na inom vrátení kúpnej ceny. Kúpnu cenu vám vrátime do 14 dní od okamihu, keď ste od Zmluvy odstúpili. Platbu však môžeme pozdržať až do chvíle, keď nám dôjde vrátený tovar späť alebo do doby, keď nám preukážete, že ste tovar odoslali (napríklad potvrdením od dopravcu).
8.8. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare sme oprávnení jednostranne započítať proti vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny. To znamená, že ak nám vznikne škoda na vrátenom tovare, odpočítame si ju z pôvodnej kúpnej ceny a vám vrátime prípadný zvyšok.
8.9. Tovar vrátane všetkých prípadných darčekov musí byť zaslaný alebo osobne doručený na našu adresu: Nováčkova 418/11, Husovice 614 00 Brno . Tovar nám prosím neposielajte na dobierku.
8.10. Sme tiež oprávnení od Zmluvy odstúpiť, a to z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Neodkladne vás v takom prípade informujeme e-mailom a do 14 dní vám vrátime všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré sme od vás na základe tejto Zmluvy prijali, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom, na ktorom sa dohodneme.
8.11. Ak sme vám spolu s tovarom zaslali aj nejaké bezplatné plnenie – darček, ste povinní v prípade odstúpenia od Zmluvy vrátiť aj toto bezplatné plnenie.
9. REKLAMÁCIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
9.1. Zodpovedáme vám za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že v čase, keď ho preberáte, zodpovedáme najmä za to, že:
- má vlastnosti, ktoré sme si dohodli, a ak taká dohoda chýba, také vlastnosti, ktoré sme my alebo výrobca opísali alebo ktoré ste mohli očakávať vzhľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nami uvedenej;
- sa tovar hodí na účel, ktorý pri jeho použití uvádzame;
- tovar zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorke alebo predlohe, ak bola akosť alebo vyhotovenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy;
- tovar je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
- tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
9.2. Svoje práva z vadného plnenia môžete uplatniť do dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia tovaru. Platí, že ak sa vada prejaví v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí.
- Reklamácia musí obsahovať aspoň popis vád tovaru, foto vady a požadovaný spôsob vybavenia reklamácie.
- Tovar by mal byť dodaný kompletný, teda tak, ako ste ho od nás obdržali.
9.3. Záruka a nárok zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na:
- vady, ktoré vyplývajú z povahy tovaru;
- opotrebovanie tovaru jeho obvyklým užívaním;
- použitý tovar, kde vada zodpovedá miere opotrebenia;
- vady, o ktorých ste vedeli, alebo ktoré ste sami spôsobili;
- tovar, ktorý bol predávaný za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá;
- za vadu tovaru sa nepovažujú ani rozdielne odtiene farieb v skutočnosti a na monitoroch alebo displejoch;
- za vadu plnenia sa nepovažuje prekážka spôsobená vyššou mocou.
9.4. Ak má tovar vady, môžete uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať pri vade, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú):
- odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci;
- bezplatné odstránenie vady opravou;
- primeranú zľavu z ceny; alebo
- vrátenie ceny na základe odstúpenia od Zmluvy.
9.5. Pri vade, ktorá znamená nepodstatné porušenie Zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú), máte nárok:
- na odstránenie vady;
- primeranú zľavu z ceny.
9.6. Pri uplatnení reklamácie ste povinní oznámiť, aké právo ste si zvolili. Zmena voľby bez nášho súhlasu je možná iba vtedy, ak ste žiadali opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná. Ak si svoje právo z podstatného porušenia Zmluvy nezvolíte včas, máte práva rovnaké ako pri nepodstatnom porušení Zmluvy.
9.7. Ak ste spotrebiteľ, o vašej reklamácii rozhodneme do 3 pracovných dní, prípadne o tom, že je na rozhodnutie potrebné odborné posúdenie. Reklamáciu vrátane odstránenia vady vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa s vami nedohodneme na dlhšej lehote. Máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov na uplatnenie reklamácie, pričom tieto náklady sú chápané ako najnižšie možné.
9.8. Ak ste podnikateľ, rozhodneme o vašej reklamácii, prípadne o tom, že je na rozhodnutie potrebné odborné posúdenie, čo najskôr, nemáme však žiadnu pevnú lehotu na také rozhodnutie. V primeranej lehote vašu reklamáciu posúdime a zašleme vám písomné potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, potvrdenie o vykonaní opravy a o dobe trvania reklamácie, prípadne zdôvodnenie zamietnutia reklamácie.
9.9. Ako spotrebiteľ aj podnikateľ máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov na uplatnenie reklamácie, tieto náklady sú chápané ako najnižšie možné.
9.10. Po skončení reklamačného konania vám zašleme elektronicky potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, potvrdenie o vykonaní opravy a o dobe trvania reklamácie, prípadne zdôvodnenie zamietnutia reklamácie.
9.11. Pred prvým použitím niektorého tovaru ste povinní preštudovať návod na použitie (ak je k dispozícii) a následne sa informáciami z neho riadiť. V opačnom prípade sa vystavujete nebezpečenstvu, že nesprávnym užívaním tovar poškodíte a nebudete môcť vzniknutú vadu uplatniť v rámci svojho práva plynúceho zo zodpovednosti za vadu (týka sa to napríklad našich nádob na yerba maté).
9.12. Reklamáciu môžete uplatniť na adrese Palosanto s.r.o., Nováčkova 418/11, Husovice 614 00 Brno . Tovar nám prosím neposielajte na dobierku, nebudeme naň brať zreteľ.
10. ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
10.1. Vybavovanie vašich sťažností zabezpečujeme prostredníctvom kontaktnej e-mailovej adresy. Informáciu o vybavení vašej sťažnosti vám zašleme na vašu e-mailovú adresu.
10.2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: COI. Platformu na riešenie sporov online nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov zo Zmluvy medzi nami a vami.
10.3. K predaju tovaru sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.
10.4. Všetku písomnú korešpondenciu si môžeme doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
11.1. Ak vzťah založený Zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, dohadujeme si, že tento vzťah sa riadi českým právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
11.2. Ak je niektoré ustanovenie Podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpia ustanovenia, ktorých zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
11.3. Všetky práva k nášmu e-shopu, najmä autorské práva k obsahu vrátane rozloženia stránky, fotiek, filmov, grafík, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patria nám. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať e-shop alebo jeho časti bez nášho súhlasu.
11.4. Nenesieme zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do e-shopu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Pri využívaní e-shopu nesmiete používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmiete vykonávať ani žiadnu činnosť, ktorá by mohla nám alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace e-shop a užívať e-shop alebo jeho časti či softvérové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
11.5. Zmluvu vrátane týchto Podmienok archivujeme v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná. Ak ju potrebujete, napíšte nám a radi vám ju zašleme.
11.6. Prílohu týchto Podmienok tvorí vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy.
11.7. Pridaním komentára alebo používateľskej recenzie bez alebo vrátane fotografie súhlasíte s použitím na účely Palosanto s.r.o. a týmto udeľujete licenciu na ďalšie použitie.
Tieto Podmienky platia od 1. 1. 2023
